Šta podrazumevamo pod podrškom i šta ona obuhvata?
Podrška podrazumeva rešavanje grešaka na sajtu, njihovo otklanjanje uz objašnjenje klijentu kako je do njih došlo i koji su koraci prevencije da se slične greške više ne ponove. Sistem podrške funkcioniše tako što nastali problem prijavljujete na support@differentview.rs.
U zavisnosti od toga da li je sajt hostovan kod nas ili ne nekom drugom serveru, preduzimamo sledeće korake. Odgovor možete očekivati već u roku od par sati, a najkasnije do 24h.
Dodatnu sigurnost pruža i naša praksa da radimo dnevne backup-e svih sajtova prvih mesec dana. Kasnije backup-e možete raditi sami, ili se pretplatiti kod nas.
U kojim slučajevima nismo u mogućnosti da vam pomognemo?
Postoje situacije kada nismo u mogućnosti da vam pomognemo i to:
- Ukoliko je drugi developer/agencija u medjuvremenu preuzela rad na sajtu
- Ukoliko je promenjena aktivna tema
- Ukoliko je prošlo više od mesec dana od dana kada je sajt „pušten u rad“
Sistem podrške ne podrazumeva izmene na sajtu i dodavanje elemenata, već samo otklanjanje grešaka koje sprečavaju sajt da neometano radi.